منتديات المنسى اون لاين

في حال رغبتكم المشاركة في نشاط المنتديات ، فينبغي الانتساب بالضغط هنا




منتديات المنسى اون لاين


 
الرئيسيةالرئيسية  مجلة المنسىمجلة المنسى  المنشوراتالمنشورات  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  تسجيل الدخولتسجيل الدخول  


شاطر | 
 

 غلط كده يا وديع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
همس حنين
منسى موهوب
منسى موهوب
avatar

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 176
العمر العمر : 27
النقاط النقاط : 136
معدل التقييم معدل التقييم : 3

مُساهمةموضوع: غلط كده يا وديع    الجمعة 3 سبتمبر - 16:47:58

غلط كدا يا وديع





بسم الله الرحمن الرحيم




طبعا كلنا عارفين وديع


تعالو بقا نعيد الشريط م الاول



مش هتقدر تغمض عينيك

وبسببها عمال تنهار صنعتهم

ام تنسي الاكل ع النار

واحد يحلق شعر واحد صلعه



اشرب بيريل واسترجل

ال يعني الرجوله ف اضمحلال

او هما ملاحظين التهاون اللي بقا في الشباب اليومين دول

بس الحمد لله بقا في بيريل اللي هترجع التاريخ



مع اتصالات الدنيا لسه فيها اكتر

ومع موبينيل الدنيا فيها اقل

ميعرفوش ان الدنيا فانيه

والاخره هي اللي فيها اكتر واكتر

لكن القرش رجع قيمتة وهيغيظ المليم



كروووووومبو ومين اللي سرق الحله

بحس ان كرومبو احد المخبرين المحترمين المصريين

وان يا حرام هيجيب الديب من ديله

واصلا وانت قاعد تلاقي الحرامي بيعترف لكن كرومبو يعرف قبلك هههههههههههههههه



وديييييييع

واحنا الام والاب هههههههههههههههههه

والمتاجره بالاعراض وجمال البنات

وهو دا المستقبل



ومصر هتختار طعمها

وبقا جمبري ليه معرفش هههههههههههههه

بس الحمد لله ان بقا ليها طعم

اصلهم عارفين اللي عملاه الحكومه فينا وممسخ طعم مصر




هو في ايه ؟؟؟

اد كدا بيتهيفو بعقولنا


انتو عارفين ان اي دعايه بتتعمل ف اي بلد لازم تكون مدروسه حسب عقول شعوب البلد دي


وكل دا هيافه وناتج منه ان احنا هايفين عشان كدا مستوي الاعلانات والدعايه كدا


زمان الاعلام كان مهنه محترمه جدا وعشان كدا بدأو يحطوها في خطه تقدم اي بلد وانهم يوصلو لعقول الناس بيها


لكن خساره انها اتحطت ف خطه الدمار مش التقدم


ايام الستينات والسبعينات وقبلهم

كنا احنا بنعمل مجهود فظيع في اختراع فيلم لاسماعيل يس

وناس تانيه بتعمل مجهود ازاي يعملو تجارب نوويه تحت البحر

حتي افلامهم ومسلسلاتهم بيكون ليها هدف ورساله

مش مجرد هزار وضحك وقصه هايفه



وعمااااااااااار يا مصر علي رأي نور


واهو احنا في الانتظار


يمكن بكره وديع يخلف

م ل ط و ش



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المنـســــــــــي


avatar

الجنس الجنس : ذكر
مساهماتى مساهماتى : 4918
النقاط النقاط : 5771
معدل التقييم معدل التقييم : 71
الأوسمة الأوسمة :





sms sms :
الله لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين


مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    السبت 4 سبتمبر - 10:28:45

موضوع كتيــــر رائع ,,
والله يعينا على الايـــام القادمة اي المستقبل
وعلى رأي المثل " اللى يعيش ياما يشوف "
مش شوية اعلانات تخلي البلد تتحسن .. لازم كل انسان من جواه يكون عنده أراده فى التغير
طبعاً التغير لازم يكون للأفضل وللأحسن ..
شكراً لكِ / همس حنين .
ع الطرح الرائـع .. دام تواصلك
مني كل تقدير واحترام ,,




المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net







الشركة المعلنة : جولدن تك للانظمة الأمنيـة 
كاميرات مراقبة - DVR - أجهزة إنذار حريق وسرقة - بوابات جراجات - ابواب مصفحة 
أمن الآن ( منزلك - مصنعك - شركتك ) بأقل الأسعار وأعلى جودة وضمان
أتصل الآن ( 01004190498 - 01277769519
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همس حنين
منسى موهوب
منسى موهوب
avatar

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 176
العمر العمر : 27
النقاط النقاط : 136
معدل التقييم معدل التقييم : 3

مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    الأحد 5 سبتمبر - 22:55:01

ميرسى لردك
نورت الموضوع نايس



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
creshna
«۩ شخصيــ vip ـات ۩»
«۩ شخصيــ vip ـات ۩»
avatar

الجنس الجنس : ذكر
مساهماتى مساهماتى : 476
النقاط النقاط : 514
معدل التقييم معدل التقييم : 7
الأوسمة الأوسمة :




مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    الثلاثاء 7 سبتمبر - 10:08:12

موضوع جميل بجد يا : همس الحنين
وربنا يعنا على الاجاى ويسترها علينا
علشان مصر بالحصوص اتقل خيرها
وبقا فيها اشياء مينفعش تكون فيها
تسلم ايدك على ما كتبته لنا
وفى انتظار جديدك
تقبلى مرورى



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net









فارس الظلام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همس حنين
منسى موهوب
منسى موهوب
avatar

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 176
العمر العمر : 27
النقاط النقاط : 136
معدل التقييم معدل التقييم : 3

مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    الثلاثاء 7 سبتمبر - 17:05:58

ميرسى لردك
نورت الموضوع



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
LOLA
منسى فعال
منسى فعال
avatar

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 96
العمر العمر : 23
النقاط النقاط : 18
معدل التقييم معدل التقييم : 1

مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    الخميس 23 سبتمبر - 20:22:53

قولتى ووفيتى بس مش الاعلانات وعالم الفن الى اتغير بس
احنا كمان مبقناش زى الا ول اتقسمنا للطبقة الهاى فايف والسيس !! ،وطبقة الفقراء الجعانين معنويا وماديا وشهوانيا !!!! ، والطبقة الوسطى ضايعة فى النص ..............ومنهوبين ومتاكل حقنا ومفيش ديمقراطية ولا حب ولا احترام ولا صدق ولا تفاهم ولا تقدم ولا ارادة ولا ..................... كتيييييييييييير جدا ،صفات كتير راحت ومش هترجع خلاص الحياة فانية زى مابتقولى نوالواحد منا مش هيغير مصر دلوقتى ولا هنعرف نرجع نفسنا للاول ونتوحد وده مش يأس بس دى حقيقة العالم فى تخلف مستنى ايه معرفش ..................((اقتربت الساعة وانشق القمر)) ، أكيد عندى كتييييييييييييير بس اشمأزيت من الكلام المهم انا بحاول اغير نفسى وده الى لازم الواحد منا يعمله فى الزمن الاخبر ده ، شكراااااااااااا حبيبتى لموضوعك الجميل الذى فتح نقاشا ومجرى حوار ارجو الا اكون ضايقتكم بكثرة كلامى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همس حنين
منسى موهوب
منسى موهوب
avatar

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 176
العمر العمر : 27
النقاط النقاط : 136
معدل التقييم معدل التقييم : 3

مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    الأربعاء 29 سبتمبر - 19:28:52

نورتى الموضوع



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
طيف
منسى مشارك
منسى مشارك
avatar

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 52
العمر العمر : 27
النقاط النقاط : 20
معدل التقييم معدل التقييم : 0

مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    السبت 16 أكتوبر - 10:24:58

الله يعطيكِـالعافيه
مشكور عالموضوع الرائع
بإنتظار ابداعاتك القادمه


طيــــــــف



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net







أصبح الحزن دولتي وعالمي الصغير الذي أعيش فيه
وأصبحت الدموع صديقتي الوفية
التي كلما طلبتها تنزل على خدي مثل الجمر
وأصبح الألم حبيبي الذي لا يفارقني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ALGENERAL
«۩ شخصيــ vip ـات ۩»
«۩ شخصيــ vip ـات ۩»
avatar

الجنس الجنس : ذكر
مساهماتى مساهماتى : 238
العمر العمر : 28
النقاط النقاط : 259
معدل التقييم معدل التقييم : 7
الأوسمة الأوسمة :


مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    الخميس 28 أكتوبر - 15:42:43

بجـد جبتـى من الاخـر الشعـب ده شعـب هـايـف فـى كـل حـاجـة
نضـرب ونقـول معلـش نتقطـع ونقـول الله يسـامحهـم
نتـشـتـم ونقـول الشـتـيمـة تلـف وتـرجـع لصـاحبهـا
امتـا هنـاخد مـوقـف ؟ سـؤال اخشـى ان يكـون لا يـوجـد لـه رد ..ربنـا معـانـا
طـرح مميـز ..دمتـى نجمـة متـألقـة فـى سمـاء الابـداع .
تقبـلى مرورى



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همس حنين
منسى موهوب
منسى موهوب
avatar

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 176
العمر العمر : 27
النقاط النقاط : 136
معدل التقييم معدل التقييم : 3

مُساهمةموضوع: رد: غلط كده يا وديع    الثلاثاء 2 نوفمبر - 11:30:17

اتمنى ان الموضوع عجبكوا Arrow



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
غلط كده يا وديع
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات المنسى اون لاين :: »-(¯`v´¯)-» المنتديات العامه »-(¯`v´¯)-» :: فضفضة من القلب-
انتقل الى: