منتديات المنسى اون لاين
حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  1_bmp10
في حال رغبتكم المشاركة في نشاط المنتديات ، فينبغي الانتساب بالضغط هنا



منتديات المنسى اون لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات المنسى اون لاين


 
الرئيسيةالرئيسية  مجلة المنسىمجلة المنسى  المنشوراتالمنشورات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  تسجيل الدخولتسجيل الدخول  


 

 حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
همس حنين
منسى موهوب
منسى موهوب
همس حنين

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 176
العمر العمر : 30
النقاط النقاط : 136
معدل التقييم معدل التقييم : 3

حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  Empty
مُساهمةموضوع: حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع    حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  Icon_minitimeالثلاثاء 2 نوفمبر - 11:15:25


ازيكم يا اجمل بنانيت فى اجمل منتدي





اهلا بيكم البنات المفرفشة ومشرفيها وأحلي تحيه للوحده العربيه

اناجيبالكم مهمه جديده




لازم نكون يدا واحده






هذة الدعوة موجهة للبنات فقط
اى كل شاب دخل يخرج وميكملش الموضوع
يلا برااااااااا




يلا يا خويا انته وهوا هنرش مية
بصوا يا اخواتى البنات زى مشفتوا احنا ممكن في اي وقت بيتعمل علينا مؤامرة
والمؤامرة دى ممكن من شباب المنتدى
ورؤسائهن
واحنا لازم نكون مجهزين نفسنا
ولا ايه ؟؟



محدش يقولى انى مكبره الحكاية
مش شايفين مواضيعهم اللى بتكتر كل يوم
وفى مواضيع ليها اهداف سرية
لذا قررت ان اعلن لكم
اننا يجب ان نتحد وان هذا التوقيت من افضل
الاوقات
وبما ان عددهن مش زى عددنا فاكيد وقت وجودنا
سيكون اكثر من وقت وجودهم
المهم
طبعا مش هقول احنا هنرد ازاى على العام كدة لان انا عارفه اساسا ان الشباب هى اللى
هتدخل اكتر من البنات
ومش بعيد لما اى بنت تقراء اخرجوا يا شباب يخرج



وهتبقى عباره عن






اكـبر حـمله بناتيه لتـطفيش الشباب مــن

ليالي مصر





طبعا كلنا لاحظنا وانا طبعا اولهم غزو الشباب للمنتدى بقو ناطين لنا في كل حته وفكل ركن
عشان كده
فكرت
وقررت






قرار رئيس جمهورية رقم ( مش فاكره كام )
بتأسيس
اكبر حمله لتطفيش الشباب من المنتدى








اول اهداف الحمله القضاء على سيطرة الشباب على المنتدي
بقيت الاهداف نسيتها


او نبقى نتفق عليها بعدين

شروط الانضمام للحمله::
1-الولاء التام للحمله
2-تكون مخنوقه زيي كده منهم
طبعا نسيت اقول انه ميكونش من اللهم احفظنا الاخوه الشباب
وهى تنص الى ::
1-اى شاب يكتب موضوع جديد كلنا نشارك فيها
بالغلاسه والرخامه وكل ما لديك من سلاح زو حدين
يعنى
نقول
الموضوع ده قراته قبل كده - الموضوع ده مسروق - إيه البواخة دي - يارتني مادخلت الموضوع-
خطك وحش
الموضوع شكله تافه - . وكلام من ده كتير "


وربنا يستر من عواقب الخطوه دي لاننا كلنا عارفين ان كيدهن عظيم
و ربنا يجيب العواقب سليمه
يلا عاوزاكم تكرهوهم في عيشتهم

بس اوعي حدد يكرهني
والبقية تأتي يا شباب!
واللى هيخش ومش هيرد يبقى خايف من الشباب
وعلى راي المثل
يا مأمن الشباب يا مأمن المية ف الكوبايات


متفقين ولا ..... ؟؟؟




يالايادبدوبه انتي وميرو ونوران والبنات كلها تدخل عشان نطفش الولاد خخخخخخخخ





م
ن
ق
و
ل



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net






حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  Al7ot-4547d1fa6b
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مايا
«۩۩ إدارى سابق ۩۩»
«۩۩ إدارى سابق ۩۩»
مايا

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 1356
العمر العمر : 30
النقاط النقاط : 839
معدل التقييم معدل التقييم : 9
الأوسمة الأوسمة :
حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  16051610


حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع    حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  Icon_minitimeالأربعاء 3 نوفمبر - 17:30:19

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

برافو عليكِ يا همس على التوبيك الروعة ده
بجد الشباب محتاجين واقفة رجالة كده عشان بدأه يرخمه علينا شوية ..!!!!!!
بس دول اكتر مننا وممكن يطفشونا احنا من هنا على العموم انا معاكي لحد النهاية

مجتش على 100000 سنه سجن ههههههههههههههههههههههههههه

تحياتي يا عسولة



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net






انا فى اجازة مفتوحة .. الي اللقاء يا احلي اصحاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
\*-*/@\*-*/
منسى موهوب
منسى موهوب
\*-*/@\*-*/

الجنس الجنس : انثى
مساهماتى مساهماتى : 120
العمر العمر : 28
النقاط النقاط : 29
معدل التقييم معدل التقييم : 1

حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع    حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  Icon_minitimeالأربعاء 3 نوفمبر - 22:12:51

هههههههههههههههه

والله فكرة بس الخوف ان احنا اللى نطفش فى النهاية


هههههههههههههههههههههه


لانه مش هتفرق معاهم حاجة

تسلمى على الفكرة



المصدر: منتديات المنسى اون لاين- www.almansy.forumegypt.net






حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  296806_1222257960


حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع  9c2dec676bf3589d
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حمله بنوتيه لتطفيش شباب المنتدي هع هع
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات المنسى اون لاين :: »-(¯`v´¯)-» المنتديات العامه »-(¯`v´¯)-» :: منتدى التسليه والترفيه-
انتقل الى: